Začátek všeho

sobota 28. června 2014

To jsem se takhle dne 28. 6. 2014 po velmi pozdním obědě (ehm, tak už se tomu asi vážně v 17 hodin říkat nedá, ale co) chystala oslavit začátek prázdnin sledováním dalšího dílu svého oblíbeného seriálu - Případů detektiva Murdocha. Dokonce ještě před tím, než jsem ho na youtube stihla vyhledat, mě něco během spokojeného baštění sladkého napadlo:
Když mě tolik baví sjíždět detektivky, proč bych si o tom nemohla založit blog? Dávala bych tam seznamy těch dílů a ke každému z nich bych napsala obsah i s vlastními dojmy, což by mohlo být celkem zajímavé i pro ostatní!
 Jak jsem si řekla, tak jsem udělala, a vy tak teď můžete možná nadšeně vejrat na tento krátký úvodní text. Nevím, jak dlouho mi to vydrží, ale když jsou teď ty prázdniny, možná by se zde mohl objevit aspoň nějaký další článek! :)

Anchor

Odkazy na zdroje fotek budu linkovat na fotky (po kliknutí na fotku se dostanete na její zdroj) :D

Žádné komentáře :

Okomentovat

Heee-e-ey baby! :D

Pravidelní čtenáři